Thursday, June 3, 2010

wakaka wakuku wakiki

Assalamualaikum w.b.t. buat pertama kalinye di blog ku sendiri....

Phewh...akhirnye aku buat jugak blog yer selepas 3 4 tahun berangan nak bwat blog tapi x buat2 jugak. byk gak r cite yg best aku terlepas nak masukkan dalam blog aku gare2 aku xde blog b4 dis. huhu. slalu dok bace blog orang jer, kali ni aku telah dipakse oleh "seseorang" utk me'wujud'kan blog aku sendiri. x adil katenye, asek bace pasal orang, tapi orang xleh bace pasal aku.

Tapi aku terkilan sket r, sebab dah ade orang bwat blog gune www.adhwa.blogspot.com .. aiseyh..sedih dowh...melepas aku nak gune name tu, tapi xper...kaum kerabat 'adhwa' gak tu. Pastu aku pon try r bwat adhwalahni.blogspot.com, macam xbest pulak sebab aku dah gune name tu utk facebook aku... so at the end, bile aku dah mengantuk pk punye pk punye pk, aku pon gune r name adhwaohadhwa.blogspot.com sebabnye bile aku ade masalah n nak borak dgn diri aku sendiri aku selalu cakap adhwa oh adhwa, sabar ye adhwa sabar... ;D

ape lagi aku nak merapek di petang khamis ni..?? hm..ha..aku xbape pandai bab2 blogging ni, kalo sesape yg pandai tu, rajin2 r tolong aku yer.. ;D n aku janji aku akan jadi seorang pmbloger yg baek di masa hadapan... sekian jelah post mukadimah aku ni.. saje je nak testing post sebenarnye ; ) k r, aku byk lagi citer best, nnti r aku post yer? hm.. mak aku dah memanggil2 tu, die dah tolong buatkan aku teh tarik dgn cekodok pisang.. pergh terbaek.... ~chow dulu~

Assalamualaikum... (wajib jawab, jangan bace assalamualaikum aku tu je, tapi xjawab.. ceh..)

8 comments:

  1. Waalaikumussalam...hehe
    Adhwa oh adhwa...
    Selamat berbloging yeee.haha

    ReplyDelete
  2. thanx cik lina ;D sebenarnye x faham pekejadah setting2 dalam blog ni.. huh

    ReplyDelete
  3. kelab amatur je ni.. aku xtau mende..

    ReplyDelete
  4. haha...yana2, macam menang contest lak dah..

    ReplyDelete
  5. akhirnya... congratz congratz! nnt letak la iklan nuffnang.. blh bt side income.. :)

    ReplyDelete
  6. wah....nak menuntut ilmu dgn shanaz r camni.. ;D

    ReplyDelete